نذار بمونم تو کما

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

خیلی وقته نفسات رو کم دارم

واسه من آخه مثل تو کی میشه

آخه کی مثل تو پاک مهربون

واسه من مثل فرشته ها میشه

تو یه احساس عجیبی که برام

معنی سادگی و نجابتی

تو یه احساس قشنگی تو برام

تو برام یه عشق با شرافتی

نذار بمونم تو کما به قلب من نفس بده

زندگیم و فقط چشات به من می تونه پس بده

نذار تو سایه های شب بدون تو تموم بشم

بیا تو دستم و بگیر هر چی بخوای همون میشم



نظرات شما عزیزان:

Amiryas
ساعت15:16---30 فروردين 1393
سلام عزیزان :

واقعا تبریک به این وب زیبا ...

جدی از همه نظر زیباست...

بی دغدغه منتظر حضورتونم...

پیشم بیایین سایـــه و نسترن !!!

" یاحق "
پاسخ: سلام ... نظر لطف شماست ممنونم ازتون امیدوارم واقعا همین طور باشه که میگین سپاس حتما بهتون سر میزنیم


Saman Azimi
ساعت17:29---10 بهمن 1392
Salam abji haye khoobam...
Rastesh
Bad Az Moddat Ha
Ahange Jadidam Montasher Shod...
Khoshal Misham age Nazareto Dar Moredesh Bedoonam o Mesle Hamishe Hozoure Garme to, Too Webam Dashte Basham... Please Download ...
Bebakhshid k Moddati Naboodam...
Omidvaram betoonam zahematetoon ro jobran Konam...
mamnoon babate hame che...
Khake Patoonam.
.................. Saman Azimi ....................


sanaz
ساعت22:32---18 دی 1392



آدم ها

فقط آدم هستند

نه بیشتر و نه کمتر ...

اگر کمتر از چیزی که هستند

نگاهشان کنی

آنها را شکسته ای !

و اگر بیشتر از آن حسابشان کنی

آنها تو را می شکنند !

بین این آدم های آدم ،

فقط باید عاقلانه زندگی کرد

نه عاشقانه !






shamim
ساعت18:25---16 دی 1392
سلام وبلاګ زیبایی دارید. یک خبر بد تازه لطفا به وبلاګ من هم سر بزنید

رز
ساعت15:20---15 دی 1392
سلام عزیزان لینکتون کردم البته با اجازه . www.rozasheri.blogfa.com

علی
ساعت11:06---28 آبان 1392
سلام سایه و نسترن از اینکه شاعرین خوشحال شدم من هم شاعرم به وبلاګم سر بزنید نظر یادتون نره الان وبلاګم اشعار مذهبی قرار دادم ولی بیشتر وبلاګم عاشقانه است و خودم هم شاعر برتر شعر غزل استان و شهرستان شده ام و یک شعر و تصویر از وبلاګتون تو وبلاګم قرار دادم ممنونم

mamad0017
ساعت21:40---15 آبان 1392
عشق یعنی این
لحظه های خیلی خاص
که خدا هم فکر ماست
همه ی دنیا اینجاست
یه شروع/یه نگاه/لبمون؛بی صداست
عشق یعنی این/دو تا احساس بی تاب
به قشنگی یه خواب
دو نفر توی یه قاب
یه نگاه/تو چشات/دل من؛ "تو" رو خواست
هر چی میگم همه حرفای دلمه
عاشقتم حالا برو بگو به همه
بگو یه حس عجیبی تو دلمه
حس یه تب توی نتمه...


حامد
ساعت23:49---10 آبان 1392
سلام دوست عزیز
ترانه ت رو خوندم، مضامین ارزشمندی داره. یکی دو نکته رو خدمتت عرض میکنم برا تذکر،
بعضی بیتات قافیه رعایت نشده، مثلا بیت اول، وزن در دو بیت آخر تغییر میکنه،اگه از رو آگاهی و با منظور بوده که هیچی، وگرنه اگه هدفی نداشتی، اشکال محسوب میشه. برای این کار کافیه.
موفق باشی. به امید دیدار


mamad0017
ساعت19:28---5 آبان 1392
عشق واقعی می دونی یعنی چی ؟؟؟؟
یعنی صبح که نمی تونی پاشی واسه نماز صبح یه" یا الله " از ته دل بگی و بلند شی بری نمازتو با عشق تموم به خدا بخونی .....
به خدا به این می گن عشق


mamad0017
ساعت17:00---3 آبان 1392
عشق‏ ‏یعنی‏ :‏ ‏همین‏ ‏که‏ ‏باهات ‏خاطره‏ ‏داره‏ ‏برات‏ ‏کافی‏ ‏باشه.

mamad0017
ساعت19:31---29 مهر 1392
مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد
روح زندگی را برای خویش نگه می دارد . . .




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 مهر 1388برچسب:,

] [ 19:52 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید